Nieuwe Dunea website live!

Vanaf vandaag staat de nieuwe website live, inclusief een vernieuwd Mijn Dunea, een apart gedeelte voor duinliefhebbers en een zakelijk gedeelte.

Voor u ziet u de vernieuwde site van Dunea Duin & Water. Een website speciaal gemaakt voor u als waterklant en recreant. Mogelijk komt u maar één keer per jaar op onze site om uw watermeterstand door te geven, heel misschien twee keer, als u een verhuizing door wilt geven. Maar wist u ook dat u op de nieuwe site heel gemakkelijk uw facturen in kunt zien en uw voorschotbedrag kunt wijzigen? 

Daarnaast vindt u op de website alles over de drinkwaterkwaliteit, onze tapkranen en natuurlijk staan ook de storingen online. Voor de natuurliefhebber is er een speciaal duingedeelte gebouwd. Met alles over de drie duingebieden die wij beheren en natuurlijk de activiteiten die wij organiseren. Struin vooral rond en verbaas u over alles wat de duinen te bieden hebben.  

Mijn Dunea 

Bent u klant van Dunea en wilt u graag al uw waterzaken gemakkelijk online regelen? Dat kan op Mijn Dunea. Vanwege de nieuwe site en ons nieuwe klantsysteem moet u zich eenmalig opnieuw registeren voor Mijn Dunea. Uw oude inloggegevens werken niet meer op de nieuwe site. Registreren gaat heel gemakkelijk met uw klantnummer, deze kunt u vinden op de factuur van Dunea of op uw (digitale) bankafschrift, en uw leveringsadres.  

Tips? 

Wij hopen natuurlijk dat u gemakkelijk uw weg vindt op deze site. Mocht u vragen/opmerkingen/tips hebben, dan horen wij die graag!