Klantenservice
Wijzigingen doorgeven tijdelijk niet mogelijk
Van 25 april tot en met 6 mei 2025 werken wij aan de overgang naar een nieuw systeem. Daardoor kunt u in deze periode niet inloggen in Mijn Dunea. Dit betekent dat u geen gegevens zoals uw postadres, e-mailadres, telefoonnummer, IBAN, betaalwijze of voorschotbedrag kunt wijzigen. Ook kunt u geen verhuizing doorgeven via de website. Onze excuses voor het ongemak.
De klantenservice kan helaas ook geen wijzigingen voor u doorvoeren in het systeem. We zijn uiteraard wel gewoon telefonisch bereikbaar voor informatie en advies.
Waarmee kunnen we u helpen?
Aangepaste openingstijden klantenservice
In verband met de feestdagen en gepland onderhoud hanteren we in mei/juni aangepaste openingstijden op onderstaande dagen. Voor (technische) storingen zijn wij wel bereikbaar.
29 april 2025: gesloten vanaf 14.00 u
1 mei 2025: gesloten vanaf 15.00 u
5 mei 2025: gesloten
6 mei 2025: gesloten van 08.00-13.00 u
7/8/9 mei 2025: gesloten vanaf 14.00 u
29 mei 2025: gesloten
9 juni 2025: gesloten
Neem contact met ons op
Telefoon
Op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur. Storingen kunt u 24 uur per dag doorgeven.
Reactietijd gemiddeld 1 - 2 minuten.
Chat
Op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur.
Wachttijd ongeveer 1 minuut.
Chat
De chat is gestart. U kunt verder in het chatvenster!
Chat
Op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur.
Er zijn op dit moment geen medewerkers beschikbaar.
Contactformulier
U kunt uw vraag of klacht opsturen via onderstaand contactformulier.
Reactietijd 7 - 10 werkdagen.