Klantenservice

Wijzigingen doorgeven tijdelijk niet mogelijk

Van 25 april tot en met 6 mei 2025 werken wij aan de overgang naar een nieuw systeem. Daardoor kunt u in deze periode niet inloggen in Mijn Dunea. Dit betekent dat u geen gegevens zoals uw postadres, e-mailadres, telefoonnummer, IBAN, betaalwijze of voorschotbedrag kunt wijzigen. Ook kunt u geen verhuizing doorgeven via de website. Onze excuses voor het ongemak.

De klantenservice kan helaas ook geen wijzigingen voor u doorvoeren in het systeem. We zijn uiteraard wel gewoon telefonisch bereikbaar voor informatie en advies.

Meer informatie

Aangepaste openingstijden klantenservice

In verband met de feestdagen en gepland onderhoud hanteren we in mei/juni aangepaste openingstijden op onderstaande dagen. Voor (technische) storingen zijn wij wel bereikbaar.

29 april 2025: gesloten vanaf 14.00 u
1 mei 2025: gesloten vanaf 15.00 u
5 mei 2025: gesloten
6 mei 2025: gesloten van 08.00-13.00 u
7/8/9 mei 2025: gesloten vanaf 14.00 u
29 mei 2025: gesloten
9 juni 2025: gesloten

Neem contact met ons op

Telefoon

Op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur. Storingen kunt u 24 uur per dag doorgeven.
Reactietijd gemiddeld 1 - 2 minuten.

Telefoonnummer

Chat

Op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur.
Wachttijd ongeveer 1 minuut.

 

 Start chatgesprek

Chat

De chat is gestart. U kunt verder in het chatvenster!

Chat

Op maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur.

Er zijn op dit moment geen medewerkers beschikbaar.




Contactformulier

U kunt uw vraag of klacht opsturen via onderstaand contactformulier.
Reactietijd 7 - 10 werkdagen.

 

 Contactformulier